top of page

FOLLOW ME:

Nya tider- ny blogg

Hej på er! Mitt första blogginlägg här på denhär bloggen som förövrgt är en vild chansning, har inte den blekaste aning om hur något fungerar på dehär sidorna.. Adressen hit är löjligt lång och komplicerad, jag vet inte hur man gör tidsinställda inlägg och jag misstänker man måste vara premium för att få besökarstatistik?

Det positiva med Wix-sidor är att man åtminstone kan bestämma i princip helt hur man vill ha allt utséendemässigt och jag tror bilder och filmer är bättre att publicera här. Det återstår att se hur bra dethär går, får väl prova nåt annat om inte jag får dethär att funka.

Anledningen till att jag vill starta en helt ny blogg är att det känns som att mitt liv ändrats rätt mycket under de senaste tre åren, det börjar kännas aktuellt att förnya sig helt och hållet.

Instagram - Beskär man tillräcklig mycket kan till och med Vasa elektriskas spän

Första bilden får bli en riktigt pummig en från min Instagram i fredagskväll, föreställande två glada kusiner som natturistar framför Vasa Elektriska.


  • Instagram Clean Grey

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

Inga taggar än.
bottom of page