top of page

FOLLOW ME:

Sörplar kvällste

Hey Hun's! Hoppas första halvan av er helg har varit givande. Det har iallafall min varit, och nu är jag så trött så ögonen snart inte hålls upp. I skrivande stund sitter jag och dricker mitt kvällste och lyssnar på Melody Gardot's låt morning sun och Norah Jones Come away with me efter långlänk med (P)älsklingen, tofiskmiddag med föräldrarna och bastu för mig själv.

Annars var jag på jobb 10-14 och gjorde skoluppgifter på eftermiddagen. Igår kväll slutade jag jobba 19 och åkte genast in till stan och träffade Emmi och Sara för Chicken Pocket middag på i Amarillo. Sen myste vi en stund i Emmis fina nya lägenhet och nångång vid midnatt hälsade jag på Beni och såg en film med honom innan jag begav mig hemåt för att avsluta kvällen med ett kex, ett glas mjölk och somnade som storasked med lillaskeden Castro.

Jag har skaffat rosa, babyrosa, beige och vita rosor åt mamma och borde nog ännu konstruera ett kort. Så har mamma själv bakat en fransk chokladtårta (det bästa jag vet!). Nu ser jag fram emot att bädda ner mig blad alla kuddar, mjukisar och Castroliten och vakna imorgon på morsdag.

Godnatt alla fina! :*


  • Instagram Clean Grey

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

Inga taggar än.
bottom of page