top of page

FOLLOW ME:

Skrumpna blommor och framtidsångest

Goddag gott folk! Är mitt inne i en period med sömnproblem just nu, troligtvis ett resultat av de kommande inträdesproven. Har börjat sova omkring 5-6 de senaste nätterna, så jag har inte stigit upp 7 då väckarklockan ringt utan sovit till 9. Jag vill verklingen jättegärna slippa in i en skola i år, jag vill inte stampa kvar på samma skede i livet ett år till och bara jobba. Ändå har jag jättesvårt att läsa för inträdesprovet, förstår ingenting av det jag läst! Dessutom håller jag på att bli sjuk..

För att förbättra situationen lagade jag en grym smoothie imorse. Den bestod av 1/2 burk kvarg, en dl blåbär, 1 banan och 1msk kakao + lite honung toppat med kokos och torkade blåbär. Sjukt gott!

Lycka till till er som skriver inträdesprovet idag, puss på er och ha en superbra början på veckan!


  • Instagram Clean Grey

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

Inga taggar än.
bottom of page